BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, September 14, 2009

我输了..

我彻彻底底的输了....
我从来没想过....
我会败给我的七情六欲...
一次再一次的相信你....
给你一次再一次的机会....
但最终换来的...
还是你永远改不了的....
对我的背叛....
心灰了....
心淡了....
感觉不再像以前那样强烈了....
是时候放手了吗??
一切还能从来??
此刻....
存在我心中的只是...
数不完的....
问号.....

I cry for the times tat u almost mine,
I cry for the memorize tat i've left behind,
I cry for the pain,the lost,the old,the new...
I now cry for the times I though i had eu,
I dunno whether to smile cause u're happier wit her or cry cause u're nt mine...

心中有再多的痛...
但他始终不会懂....
我只能选择...
让自己慢慢的疗伤....


真的
彻彻底底

输了!!

0 评论: